author Image

Rahsia Kotoran Degil Hilang Bak Magis!

15 Komen

Sue
5 November 2020 at 5:55 pm

Best sabun ni sbb baju yg turun colur dr baju lain pun boleh bersih yg paling best bukan untuk baju putih je tp baju yg warna pun boleh bersih.. tp serbaguna sabun ni mmg best harga pun murah๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ verry recommend

    Haizul Azril
    11 November 2020 at 12:30 pm

    Thank you sis๐Ÿ˜

Suri Hati Mr Adi
5 November 2020 at 5:58 pm

Fuh! Hebatnya sabun ni. Nanti sis nak cubalah. Terima kasih share info ni.

    Haizul Azril
    11 November 2020 at 12:30 pm

    Tq sis semoga order lg ๐Ÿ˜

Mat karim
5 November 2020 at 7:22 pm

Sabun champaca rose inas memang kesannya boleh dirasai bila menggunakannya.

    Haizul Azril
    15 November 2020 at 4:27 pm

    Terima ksih tuan

Mat karim
5 November 2020 at 7:26 pm

Memang terbaik sabun champaca rose inas

Noradlina Suhaimi
6 November 2020 at 5:47 pm

saya guna utk basuh telekung yg bertahi lalat. hilang puashati sgt

    Haizul Azril
    15 November 2020 at 4:27 pm

    Terima kasih kerana guna sabun champaca

norsyafina
7 November 2020 at 3:53 pm

sabun ni mmg terbaekkk..dh 5thn saya setia mengunakannya…xde sabun ni mau murung jadinya..hahahaa…..rendam je settle mslh kotoran degil!!!!

    Haizul Azril
    15 November 2020 at 4:28 pm

    Kan best kan sis

15 November 2020 at 4:47 pm

jika nak ulas bab sabun nie..bak kata org 40h40m x abis ceritanya.Ok,dalam ringkasan nya:
1 .Sabun yg kena ada sentiasa stok dirumah
2.Rendamlah Seminggu pun,x kan bau lain selain bau WANGI SEMERBAK SAHAJA.
3.PERCAYALAH,BILA ANDA GUNA,SELAMANYA AKAN MENCINTAI DAN MENGASIHI HINGGA KE SYURGA .

    Haizul Azril
    5 January 2021 at 12:07 pm

    Alhamdulillah tq sis

17 November 2020 at 1:07 pm

Terbaik produk ni..Korang wajib cuba tau..tak menyesal nnti

    Haizul Azril
    5 January 2021 at 12:07 pm

    Terima kasih sis๐Ÿ˜

Tinggalkan Komen

error: Content is protected !!