Checkout Sabun Champaca Rose Murah KL Tonton Video

SABUN SERBAGUNA KELUARAN INAS GLOBAL SDN BHD

Terdapat dalam 2 wangian ekslusif :
– Wangian Champaca
– Wangian Rose

Terdiri dari 2 jenis bungkusan atau berat:
850g
1.5kg

1. Produk keluaran BUMIPUTERA /MUSLIM
2. Ada sijil HALAL
3. Ada sijil pengiktirafan dari KPDNKK
4. Telah diuji di MAKMAL UTM untuk kesahihan sebagai sabun antibakteria
5. Sabun cucian serbaguna boleh menanggalkan kotoran:
-tahi lalat
-kekuningan kesan lama
-minyak hitam
-getah
-sambal/air milo/kunyit
-kotoran degil
-contengan marker / pen
-kerak pada peralatan
-berlumut
-turun warna
-dakwat/cat
-kesan deodorant
-karat
-water colour
-lumpur
-darah
-air karat
-calar kereta

6. Memutihkan dan menaikkan warna fabrik
7. 3 kali lebih power dari detergent lain
8. Bukan bahan peluntur dan tidak mereputkan fabrik
9. Rendam berhari-hari pun tak berbau
10. Air rendaman boleh buat baja pokok
11. Membasmi bau hapak

APA YANG SABUN INI BOLEH BERSIHKAN?
👉basuh baju putih
baju sekolah
baju warna putih

👉basuh seluar
-seluar putih
-seluar bewarna
-seluar jins

👉basuh kasut & selipar
-kasut sekolah
-kasut sukan
-sneakers
-kasut kerja
-kasut kulit

👉basuh beg
-beg sekolah
-handbag
-beg kanvas
-beg pvc
-beg kulit
-wallet

👉basuh lantai
-lantai luaran dan dalaman

👉basuh perkakas dapur
-periuk
-kuali
-pinggan
-mangkuk
-cawan
-teko
-penapis teh
-cerek

👉basuh luaran dan dalaman kereta
-body kereta
-seat leather dan fabrik
-dinding tepi dan bumbung kereta
-calar
-lampu
-rim

👉basuh motorsikal
-body motor
-rim
-rantai motor
-topi keleder

👉basuh kopiah/telekung
-putih
-bewarna

👉basuh peti ais
-dalam
-luar

👉basuh sinki dan paip
-dapur
-bilik air
-luaran/dalaman

👉basuh dinding
-batu
-kayu

👉siram pokok bunga
-semua pokok

👉basuh emas

👉basuh sofa & kerusi
-fabrik
-pvc
-leather
-besi
-kayu

👉basuh perabut
-jati
-besi
-kayu
-plastik

👉basuh meja
-kayu
-jati
-plastik
-besi

👉Bersihkan pintu & tingkap
-kayu
-stainless stil
-kaca

👉basuh tembaga

👉basuh peralatan elektrik
-blander
-iron
-rice cooker
-hook dan hub
-kipas angin

👉basuh peralatan dapur
-tungku dapur
-lesung
-papan pemotong
-pisau
-parang

👉basuh baju baby
-putih
-berwarna

👉basuh bilik air

👉basuh peralatan baby
-stroller
-permainan
-teady bear
-car seat
-walker
-bantal
-tilam

👉basuh karpet
-fabrik
-berbulu

✔️Harga mampu milik dan murah.
Rm17 untuk packaging 850g
Rm27 untuk packaging 1.5kg (lebih jimat)

✔️Berminat untuk jadi dropship/agen nak tambah duit poket juga dialukan-alukan.

Q Bagaimana nak jadi ejen untuk sabun ini?

Boleh, anda perlu membeli 20pek sabun 850g atau 12pek sabun 1.5kg untuk mendaftar sebagai ejen.

Q Adakah sabun ini dijual di shopee?

Ya, di jual di Shopee, anda boleh membeli di kedai bernama BRICKSDUDESHOP.

Q Dimanakah saya boleh COD sabun ini di KL

COD hanya di Sri Petaling sahaja.

Q Adakah khidmad COD di sediakan di seluruh Malaysia?

Ya, ada. Boleh hubungi kami di telefon no 0199136496 untuk dapatkan no agen.

Q Adakah di sediakan perkhidmatan pos selain dari Shopee?

Ya, ada. Kami menggunakan khidmat Poslaju dan J&T juga.

Q Berapakah harga sabun ini dan ada berapa bauan?

Sabun ini ada 2 bauan bau Champaca dan bau Rose.

Harga sabun
RM17 untuk 850g
RM27 untuk 1.5kg

13 Review untuk Sabun Champaca Rose Murah KL

mamaminnajsd85

2 Review

Tak pernah cuba lg, myb next bole try

3/ 5

Wahh, bagus ni. Harga mampu milik & dapat bantu selesaikan banyak masalah 👍

Adakah review ini...?

Owner Response

nape 3 bintang jek sis hehhe

honeyzfida4093

12 Review

Sabun serbaguna yang hebat

5/ 5

Bayangkan dengan satu sabun saja dapat membantu membersihkan pelbagai benda. Dari pencuci pakaian hingga ke perkakasan rumah dan macam2 lagi. Amat membantu kerja2 di rumah. Terima kasih kerana menyenangkan hidup saya ❤️❤️

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih puan bagi feedback

Myra Syamira

15 Review

Sabun serbaguna yg terbaik !!

5/ 5

Memang bagus sangat sabun nie ..kesan kotor pun senang hilang ..dah guna sabun ni memang tak akan beli sabun lain 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih puan bagi feedback

Uncle Zamri

19 Review

Bila kesannya mula dirasai

5/ 5

Sangay rekemen sabun ni utk cucian baju sekolah anak. Malah boleh cuci segala kotoran lain.. Memang terbaekkk…

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih tuan bagi feedback

nariahmatsaman62

15 Review

Sabun Serbaguna Terbaik

5/ 5

Wajib beli sbb boleh guna utk semua..jimat dan murah..Saya suka

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih puan sudi beli dan bagi feedback.

putrafaan804

1 Review

Sabun Chempaka 🌹

5/ 5

Produk terbaik..agent yang tip top

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih tuan bagi feedback

faliza.zakaria80

1 Review

Tak cari lain dh!!

5/ 5

Sejak kenal sabun ni thn 2016.. urusan mencuci sy jd mudah.. saya dh x kisah dengan kotoran sedegil mana pun.. bukan baju je.. seluruh rumah sy bleh atasi masalah kotoran degil dgn sabun ni.. mmg puas hati lah.. Saya sangat saran kan sabun ni utk ibu2 yang bekerja.. mmg kurangkan stress dan penat mencuci.. cubalah.. rasai kesannya!

Adakah review ini...?

siti305072

1 Review

Sabun Champaca Rose

5/ 5

Sabun champaca rose wajib ada di rumah saya.. Sangat membantu dalam kerja harian saya sebagai surirumah sepenuh masa.. Terbaik 🤩🤩🤩🤩

Adakah review ini...?

nasuha537956

1 Review

Sabun champaca ros terbaik!

5/ 5

Sabun sangat bagus, berkesan dan menjimatkan. Produk keluaran bumiputra halal. Bahan selamat dan air lebihan sesuai dijadikan baja. Sesuai untuk pekebun bandar dan kampung. Servis terbaik!

Adakah review ini...?

fitrianengsih36

1 Review

Sabun serbaguna sesuai utk semua cucian

5/ 5

Sejak menggunakan sabun ini…saya tidak lg menoleh kebelakang utk menggunakan sabun yg seblm ini…sabun ini telah memudahkan urusan harian saya

Adakah review ini...?

ghazwanie8575

1 Review

Sabun Champaca Dan Rose 5🌟🌟🌟🌟🌟

5/ 5

Sabun Serbaguna Yang Memudahkan Kerja Mencuci Pakaian Dan Mesra Pada Tangan… Sekali Guna Setia Selamanya💖💖💖

Adakah review ini...?

diana1608815

1 Review

Pengalaman menggunakan sabun champaca rose

5/ 5

Alhamdulillah. Sabun champaca rose banyak membantu saya dalam menguruskan rumah. Sabun pelbagai guna ini menjimatkan masa dan tenaga saya. Barangan pula nampak seperti baru selepas mencuci mengunajan sabun champaca rose ini..

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih puan sudi guna dan bagi feedback

norzalizah_8170

1 Review

Sabun champaca rose

5/ 5

Produk dan service terbaik

Adakah review ini...?

Owner Response

Terima kasih puan bagi feedback

Berikan Review kepada Bisnes Ini

Rating anda kepada bisnes ini

angry
crying
sleeping
smily
cool
Browse

Review anda disarankan sekurang-kurangnya 140 patah perkataan

Tunjukkan waktu operasi
  • Sabtu24 hours open
  • Ahad09:00 AM - 05:00 PM
  • Isnin24 hours open
  • Selasa24 hours open
  • Rabu24 hours open
  • Khamis24 hours open
  • Jumaat24 hours open

Your request has been submitted successfully.

  • RMRMRMRM
  • Harga 17 - 27
building Anda bekerja atau pemilik bisnes ini? Tuntut Sekarang! Tuntut Sekarang!

Claim This Listing

error: Content is protected !!